BMW i3 Konsepti

BMW i3 Konsepti

Son olarak Cenevre Araba Fuarı’nda da tanıtılan BMW i3 konsepti, 4 koltuğu, kapsamlı açılan kapıları,konya escort tahmini 200 litrelik bagajı ve 170 HP kuvvet üreten cereyan ünitesiyle sıfır emisyonlu mobilite imkanı sunan kullanışlı ve zeki tek il otomobili olarak ön tasarıya çıkıyor. İç mekanında deri, ahşap ve pamuk benzeri malzemelerin kullanıldığı BMW i3 konseptinin gösterge oturumunda okaliptüs ağacı, deri döşemelerinde ise kullanım ömrünü uzatan tabaklanmış zeytin yaprağı tüketimi benzeri unsurlar uyarı çekiyor.

BMW i3 konseptinin alternatörü yüksek düzeyde sürüş dinamikleri sağlayarak araba trafik ışıklarında dahi kalkarken kudretli tek çeviklik kazandırmaktadır. Elektrikli BMW i3 konsepti, 0’dan 60

km/sa hıza 4 saniyenin altında tek zamanda ulaşırken, 0’dan 100 km/s hıza 8 saniyeden az tek zamanda erişebiliyor. Yüksek tork düzeyi ise kapsamlı tek motor devir aralığında faydalanılarak homojen tek kuvvet dağıtımı olanağı sağlar. Tek Çok Kez değişken vites ise gücü arka tekerleklere aktararak BMW i3 konsepti tork kesintisi olmadan 150 km/s hıza çıkarabiliyor.

LifeDrive mimarisi

BMW i modellerinin emele karşı basit konya escort yapısını yaratan LifeDrive mimarisi, tek tanımlayıcı özelliktir. Bu konseptte, karbon fiber takviyeli plastik (CFRP) “Life” modülünde seyahat kabini bulunurken, “Drive” modülü bütün işlevsel çekiş işlevlerini tek araya getirir. Çeşitli 2 istikametli başkalık araçların tasarımına da yansıtılmaktadır. Modüller kısmen plastikten yan panellerle kaplanmıştır fakat açıkça ayırt edilebilmeleri olasıdır. Dışadönük yüzeyler ve bariz hatlar ikisi aralığında uygun tek geçiş oluşturur. BMW i dilinde “katmanlama” olarak adlandırılan, yüzeylerin böyle kesişmesi ve bağlanması araçların harici ve iç tasarımlarına damgasını vurur. Hayret Verici etkileşim, çeşitli yapıların birbirine bağlanmalarını ve LifeDrive mimarisi çerçevesi içerisinde bulunan tertip etmelerini hayret verici tek şekilde vurgular.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir