Formda Kalabilmek İçin Tüyolar


Formda Kalabilmek İçin Tüyolar

Düşük kalorili zor diyetler inşa ediyor, sevdiğiniz yiyeceklerden uzak duruyor, fizyolojik etkinlik inşa ediyor, fakat bir zaman sonra verdiğiniz kiloları yine alıyorsanız, rejim ve etkinlik ile beraber gerçek tutum değişikliklerini öğrenmeli ve hayata geçirmelisiniz.

Uzman Kişiler, gerçek beslenme alışkanlığı ve tutum değişikleri ile beraber yapılmış olan kombine tedavi yardımıyla kilo kaybında daimi çözüm elde edilebildiğini belirtiyor.

Dokuz On Bayan Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Beslenme ve Rejim Sorumlusu Deniz Meta, yaptığı bildiride, fazla kilonun kritik sıhhat meselelerine yol açtığından, uzman doktor kontrolünde beden amaçlı ideal kilonun ele geçirilmesi ve şuanki kilonun korunması gerektiğini ifade etti.

“Kilo Probleminde Uzunca Müddetli Rehabilitasyona İhtiyaç Var”

Kilolu birey amaçlı düşük kalorili diyetler ve fizyolojik aktivitenin kilo kaybına sebep olduğunu, fakat kaybedilen kiloları muhafaza etmek amaçlı yeteri kadar olmadığını belirten Meta, ”Nedeni Ise, kilo problemi bir daha meydana çıkış potansiyeline sahip ve uzunca müddetli bir rehabilitasyona gereksinim duyulan kronik bir vaziyettir” diye konuştu.

“Davranış Değişikliğiyle Haftada 0,5-1 Kilogram Verilebilir”

Meta, rejim ve egzersiz ile beraber ”davranış değişikliği” tedavisiyle haftada 0.5-1 kilogram ağırlık kaybı sağlanabildiğini ve bu ağırlık kaybının tahmini 1 sene korunabildiğini ifade ederek, bireylerin tahmini yüzde 25’inin tedavi ardından da kilo verdiğini ifade etti. Araştırmalarda, böyle yapılmış olan tedavi ile ruhsal fonksiyonların iyileştirildiği ve çöküntüye ilişkili yıpranma oranının azaltıldığının bildirildiğini ifade eden Meta, ”Tedavi müddeti 16 hafta, kilo savunma müddeti 1 sene olmalıdır” diye sohbet etti.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir