Renault Grubu’ndan Çıkan Haberler Ile Ilgili Izah

Renault Grubu’ndan Çıkan Haberler Ile Ilgili Izah

Amerikan Etraf Savunma Ajansı (EPA) aracılığıyla önder bir otomotiv üreticisinin araçlarında Defeat Device türünde bir yazılımın ortaya çıkarılmasının sonrasında Fransa hükümeti aracılığıyla müstakil bir teknik Komisyon görevlendirildi.

Bu müstakil teknik Komisyonun niyetinin, Fransız araba üreticilerinin araçlarında aynı yazılım kullanmadıklarını doğrulamak olarak açıklandı.

Bu anlamda UTAC, 25 adedi Renault olmak üzere 100 otomobili test etmekte. Aralık 2015’in nihayetinde, 4’ü Renault marka olmak üzere 11 Otomobilin test zamanı bitti. Böylelikle Fransız kamu kurumlarıyla Renault mühendisliği aralarında randımanlı ve gösterişli bir diyalog meydana gelmesi sağlandı.

Bağımsız teknik Komisyonun mühim aktörlerinden biri meydana gelen Ekoloji, Sürdürülebilir Kalkınma ve Enerji Bakanlığına ilişkili Enerji ve İklim Evrensel Müdürlüğü, süren prosedürün Renault araçlarında rastgele bir yanıltıcı yazılıma rastlanmadığını belirtti.

Bu, Renault amaçlı güzel bir haber.

Devam eden testler ardından, indirilmeye getirilen araçlar benzeri fabrikadan çıkan Renault araçları amaçlı Renault grubunun, Renault Çıkarma Tasarısının bir parçası olarak çabuk bir biçimde indirilmeye çıkarmaya hüküm verdiği ve araçlarının canlı performansını geliştirme amacı güdecek tedavi çözümlerinin ortaya konulması sağlanacak.

Buna paralel olarak, DGCCRF müstakil teknik Komisyon aracılığıyla gerçekleştirilen önce bulgu analizlerini doğrulamak için yerinde bir dizi muayene inşa etmeye hüküm verdi

DGCCRF, Evrensel Orta, Lardy’deki Renault Teknik Merkezi ve Guyancourt’taki Technocentre alanlarını seçti.

Renault çalışanları, Kamu Araştırma Komisyonu’nun çalışmaları ve Ekonomi Bakanlığı aracılığıyla gerçekleştirilmesine hüküm verilen kontroller esnasında tam işbirliği sağlamaktadır.

COP 21’in başarısının sonrasında Renault, gezegenin korunması amaçlı gereken endüstriyel çözümlere karşı yatırımlarını artırmaktadır.

Renault Grubu durumu hazırda CO2 emisyonlarının iyileştirilmesi programlarında önce 3 sırada (2013’te 1. ve 2014’te 2.) koltuk almakta olup, araçlarının karbon ayak müsaadesi %10’a civarı azaltmıştır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir