Toyota, Dünyanın En Çevreci Markası Seçildi


Toyota, Dünyanın En Çevreci Markası Seçildi

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı aracılığıyla gerçekleştirilen “En İyi Global Yeşil Markalar (Best Evrensel Green Brands)”raporunda dünyanın en çevreci markası seçildi. 10 kocaman evrensel pazarda 10 bin tüketicinin yaptığı şeçimde; markanın etrafsal performans dair topluma açık verileri ve markanın etrafsal sürdürülebilirliği konusundaki görüntüsü, başka bir deyişle “yeşil” görüntüsü dikkate alındı.
Çevreci teknolojiler ilerletmenin yanısıra operasyonlarını da tabiat ile uygun bir biçimde yürütme gayretini 40 senedir sürdüren Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı aracılığıyla dünyanın en çevreci markası şeçildi. Toyota’nın dünyanın en çevreci markası olarak seçildiği rapor alanında, dünyanın en kocaman pazarları olarak onay edilen A.B.D, Japonya, Çin, Almanya, Fransa, İngiltere, İtalya, Brezilya, İspanya ve Hindistan’dan 10 bin tüketici ile görüşüldü.
Rapor, Toyota’nın etrafı öncelikli idare modeli olarak alma dair misal ve lider meydana geldiğini, ayrıca çevreci yaklaşımlarını toplumla manalı bir biçimde paylaşabildiğini meydana koydu. Toyota’nın 2020 Vizyonu’nda da bulunan sürdürülebilir topluma katkıda bulunma hedefi de bu neticeler ile kuvvet kazandı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir